dimarts, 3 de novembre del 2009

Exposició!



Fa un parell de setmanes vam dur a terme una exposició en tota regla.
Havíem de fer la foto d’algun company de classe. Una fotografia que descrivís certs aspectes de la persona. L’havíem de titular i, finalment, defensar-la com a obra.

Hi havia força varietat de fotografies: parts del cós, objectes, fotografies abstractes, concretes, mosaics... Estem fets uns artistes!

En el meu cas vaig fer un muntatge amb photoshop ( La teniu més avall al blog).
Buscant objectes que simbolitzessin els diferents conceptes que volia destacar.
Vaig utilitzar una pilota per representar el joc, rotuladors de colors simbolitzant la creativitat. Globus de colors per representar la festa i l’alegria. Contes com a símbol de la imaginació i, finalment, una nina representant la infància i la proximitat a la mateixa.

D’altra banda, a la fotografia base, la Sara du un micròfon i cascos. Això no ha estat triat a l’atzar, sinó per transmetre que es algú que sempre està disposada a escoltar.

Com a últim incís, la nina du un mirall perquè crec que veient a la Sara tots ens podem sentir reflectits en certa mesura.

El títol de l’obra es "El Mirall" perquè en ella es reflecteix no només l’exterior, sinó també l'interior de la Sara.

I aquí hi sóc jo defensant la meva obra!.