dimarts, 27 d’octubre del 2009

Descripció!

A COED ens van encarregar que féssim una descripció, podia tenir estructura de poesia, de cançó etc. Tal i com vam veure als exemples que vaig comentar-vos. M’ha costat molt decidir la persona i la forma però finalment podeu veure la meva creació. Es tracta d'una cançó dedicada al Jordi. Avall podeu veure una foto en la que sortim disfressats junts. Espero que us agradi!



Amb el primer que troba

Vesteix sa moda

I no li importa què digui la gent

Siguin pantalons vermells

O camises d’ocells


Barba, afaitat o bigoti

Què trobarà avui més divertit?

Per ell la imatge es el crit de qui no sap què dir


Viu, cada dia viu

Dona tot als demés

Com si no costés rés

Treballa per tres....i ningú n’ha de fer rés


Jordi, vius a dins d’un somni

Jordi, pot ser que tu volis?

Jordi, no crec que s’adoni...

Que jo vull estar amb ell


Té clar què vol a la vida

i agafa embranzida

És creatiu, no mesura el què diu

Sempre qüestiona als demés

Si l’imposen ses lleis


Pensa sovint en els altres,

sempre analitza què pensa la gent

resta molt curiós per ell
que perduts vagin fent

Diu, el que pensa diu
no s'ho pot amagar
però s'hi pot raonar
temperamental.....
no amaga els sentiments

Jordi, vius a dins d’un somni

Jordi, pot ser que tu volis?

Jordi, no crec que s’adoni...

Que jo vull estar amb ell