divendres, 11 de desembre del 2009

Més debats i recitacions!!






Una setmana més hem dut a terme les recitacions i debats a classe de COED. Cal dir que el nivell està augmentant molt!!

Les recitacions que més m'han agradat han estat 2 contes.
Una versió de la princesa i el gripau. D'un llibre anomenat: "Cuentos infantiles políticamente correctos" que ha estat divertidíssima. I un conte Africà que explica l'origen de l'aspecte dels cocodrils.

A banda de les recitacions s'han dut a terme 2 debats:
- Religió a les aules
- Ús de les noves tecnologies a l'educació infantil

El primer debat és el que més m'ha agradat dels que hem vist fins ara. Estava molt ben argumentat i els integrants dels grups es dirigien directament al públic, sense fulls de suport ni anotacions. Semblaven veritables polítics! Fins i tot m'he posat a aplaudir espontàniament quan un dels seus membres ha argumentat...
Felicitats, nois!

El segon debat l'ha dut a terme el meu grup!
Estàvem força nerviosos però crec que ho hem fet prou bé. Personalment m'encarregava de les conclusions. Us escric un fragment de la meva argumentació a veure què us sembla:


Al s.XIX quan va inventar-se el ferrocarril, es deia que moure’s tant ràpid, a 30 Km/hora podia ser perjudicial per la salut. A principis del s.XX es van preocupar dels efectes negatius que podien causar les bombetes

Si l’aplicació de la tecnologia, de les TIC en el currículum infantil, us causa rebuig. Si ja heu emès un judici negatiu en veure la temàtica del debat. Potser hauríeu de plantejar-vos, ¿ té una explicació lògica? o es tracta d’un perjudici més com ara el del ferrocarril o la bombeta.