divendres, 4 de desembre del 2009

RECITACIÓ



Ahir va ser el "fatídic" dia en el que hem va tocar recitar. Tenia clar el que volia explicar, un conte, ja que amb la poesia no m’hi trobo còmode ( s’ha de fer molt bé!) i no conec gaires monòlegs. Vaig llegir un munt de contes per fer la tria però cap hem feia el pes: massa llarg, massa curt, no m’agrada el final, l’inici no hem convenç....

Fins que vaig trobar un a rondalla popular russa titulada: El peixet d'or. Que hem va semblar força simpàtica.


Abans de sortir davant del públic estava molt nerviosa, creia que hem quedaria en blanc. Però un cop allà, les paraules brollaven soles. I cal a dir que quan vaig veure que la classe responia vaig relaxar-me. Estic molt contenta!

Com van gravar la recitació, si no hem fa massa vergonya quan la vegi, la penjaré.

Trobo que ha estat una molt bona experiència, tant per veure els punts a millorar com per disminuir els nervis. Un cop siguem capaços de recitar sense gaires nervis en aquest ambient “desenfadat”, entre companys. Serà més senzill enfrontar-nos a d’altres públics.